Underbara livet på landet

Nu har vi vart ute på vårt sommarställe i snart 3 veckor! Det är så lugnt och skönt här. Att bara få njuta av varandra och vädret är det enda jag vill göra i sommar. Okej... Vädret har väl inte vart det bästa direkt. I 3 dagar va solen här och självklart passade vi på att vara ute hela dagarna då. Klippte och krattade gräsmattan, städat bilen, vattnat blommorna, sparkat boll med bonzo, gått promenader med vagnen. I tisdags var vi ca 10 pers som spelade kubb och grillade o hade det mys. Julius charmar alla med sitt härliga leende. Vår fina son som redan är 2 månader. Sist på BVC vägde han 5990 och var 60.4 cm, iih :) nu är det bara en vecka kvar till barnvälkomnandet (namngivningen) vi ska ha för Julius! Håller alla tummarna för att det är fint väder då, eftersom vi ska vara utomhus. Nä nu kurrar magen (och både Julle och älskling nanar så gott bredvid mig) en fridfull morgon (Julius har sovit i 8 timmar inatt) helt otroligt! Jag känner mig faktiskt rätt utsövd! Skönt eftersom det står många punkter på schemat idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0