Ihh första dagen

Imorse var vi iväg till Östra för att göra om hörseltestet ( Julle fick inte godkänt på det vänstra örat sist då det var fosterfett/fostervatten i vägen ) men idag fick han godkänt :) Skön känsla när en sten släpper... Även fast jag inte trodde att det var någon fara så är man ju alltid lite orolig. Efter det köpte vi GP för idag är vår älskling med i den. Sen släppte Patrik av oss och åkte iväg till sitt jobb.. Nu ligger jag i soffan och ser på efter tio. Julius nanar så gott och Bonzo nanar han också :) Midsommar börjar närma sig och jag måste verkligen få en tid hos frisören innan! Ska klippa bort mina slitna toppar och lägga i några blonda, fräscha slingor. Nu ska jag göra mig en shake, sen vila lite, gå ut på promenad och sen får vi besök av 2 underbara vänner som kommer hit på middag. Härlig tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0