Landar sakta men säkert :)

Nu börjar man sakta men säkert landa i den nya rollen som mamma. Julius är helt underbar, under dessa veckor har vi vart på min kusins dop, älsklingens systers student, några kalas osv och alla är lika förvånade över hur snäll bebis vi verkar ha fått hihi, han sover ju mycket.. Enda gången han skriker är när han är hungrig vilket är ungefär var tredje timme. Nätterna funkar också helt ok, inatt fick han mat vid halv 2 innan vi gick och la oss, sen vaknade han halv sex och andra gången han vaknade var klockan halv 9.. Jag klagar inte :) Julius är så otroligt stark i nacken också, han kan redan hålla upp huvudet själv en stund. Idag ska vi till BVC för andra gången och väga och mäta, sist vägde han 4210 så det ska bli intressant att se hur mycket han väger idag. Han har ju redan vuxit ur lite kläder <3 naw, min skatt. Det är så mysigt att ha honom i famnen och se hans olika miner, hans blå ögon titta in i mina ögon.. Jag smälter varje gång.

Ville lägga upp en bild där han har på sig en jättesöt haklapp från London som han fått i present (en av alla tusentals fina presenter han fått) men det funkar inte att lägga upp bilder nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0