A dream is a wish your heart makes


Idag har jag vart på besök hos barnmorskan, lyssnade på hjärtljuden
som låg på 145. Bebis är fortfarande inte fixerad, mitt järnvärde var
fortfarande väldigt lågt (104). Hon tog nytt blodprov för att se hur mitt
sköldkörtel-hormon såg ut.. Ja vad mer? Vi pratade lite o så, om hur otålig
jag börjar bli haha, men men, allt verkade bra med bebis och det får mig
att må superbra och att orka ett tag till. Mamma körde mig dit och hem,
skönt att få sjuts och slippa bussen när man är såhär stor.  Vi åkte en sväng
till affären älsklingen och jag i eftermiddags, fyllde på kylskåpet lite...jag
köpte färsk ananas, haha gissa varför. Sen bakade jag lite chokladbollar
och vi såg på någon skum drama film, 127 timmar hette den.


Har suttit på balkongen ett tag idag och njutit av en ananas split,
till middag blev det korv med bröd, hihi så enkelt och så gott.
(ps jag blandade amerikansk dressing, med pommes dressing+
ketchup och senap på korven, nyttigt? Neh men gott? Oja! haha)
Både jag och älskling har fått dille på sockerärtor, hur gott är inte
det? Kul att älskling hänger på mina cravings han också, jag tror
han är skengravid haha. Dagen har vart lugn och skön och alldeles
utmärkt, har haft lite förvärkar men än så länge verkar det inte
vara något på G. Bebis komsi komsi ... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0