Väntar och väntar

Ligger i soffan och tröstäter kinasnacks, grått på himlen och regnigt och det värsta av allt.. Hade en helvetesnatt med värkar men dom stannade upp efter några timmar och det har fortfarande inte kommit någon bebis. Det värkte på ett helt annat sätt än vad det gjort tidigare.. Vid halv fyra gick jag runt som en zombie i lägenheten och hade sjukt ont, visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, tog Alvedon som inte hjälpte.. Det positiva är ju att ännu mer av slemproppen har släppt (mysigt ämne dedär) och mitt besök hos BM idag fick mig att ändå få lite hopp.. Hon tyckte det lät som att kroppen jobbar och livmodern håller på för fullt just nu, ja vi kan ju alltid hoppas. Järnvärdet hade gått upp till 108 vilket var liite bättre än sist, hjärtljuden låg på 142 <3 Bebbi är envis och har fortfarande inte fixerat sig den lilla busungen. Blev så avis igår på min vän som var beräknad till den 8e som fick sin son igår, en jättesöt liten bebi.. Glad för hennes skull :) men som sagt, avis är man ju på alla som får ut sina bebisar! Nu ska jag bädda in mig i soffan under täcket och se på någon film och bara drömma mig bort.. BF+1 nudå.. Btw angry birds godiset var inte gott, smakade typ tvål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0