Blandat.

Vår lilla prins har nu fyllt 4 månader och kan sitta själv :) Duktig! Vi har också börjat med gröt, så kul att testa något nytt! Han gör lite grimaser men tycker samtidigt att det är gott och vill ha mer. Han har också fått smaka lite på bananpuré :) imorgon tänkte jag att han skulle få smaka på lite potatis. Det är ju viktigt att man introducerar mycket olika smaker (fast självklart inte alldeles för mycket på en gång så dem får ont i magen) Men han är allt matglad har vi märkt, vågen står nu på 7.800 gram och han är nästan 67 cm lång. På onsdag firar jag och min älskling 4 år tillsammans <3 kärlek <3 då har jag börjat med min diet så det blir väl ingen lyxmiddag men får väl "lyxa" till det med lite soppa eller något, haha! Imorgon ska jag på en hälsoanalys, får se vilken diet det blir efter den. Men om jag säger såhär! Kom inte och bli vän med mig när jag blir smalare...passar det inte nu kan det va! Är helt enkelt så trött på vissa ytliga människor. Visst att man ska bry sig om sitt utseende men det finns gränser, det är inte storleken på en människa som avgör hur insidan är...Men om vi är ärliga, det är utsidan som ger insidan en chans. Jag som ska få bort mina gravidkilon gör det för att det är hälsosamt, inte för att du ska tycka att jag är snygg/vacker/whatever. Men aja. Julius har börjat växa ur sina strl 62 kläder så imorgon gäller det att vika in dom i påsen där alla 50 och 56 kläder ligger. Nu använder han alltså 68, fick en jättefin overall av hans farmor idag, och även några vantar, skedar, och en hoppgunga! wiee :) Ska till torget imorgon också och se om vi hittar något som han kan ha på sig på fredag. Titta här, vad mycket fina saker det finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0